summer rules.

sommaren är oslagbar jämfört med allt annat. jag ser absolut ingen tjusning i årstider när jag tänker på´t. det enda jag saknade var vörtbröd. så igår köpte jag ett vörtbröd på kafferian (ett bagerie i skillinge). och det var precis lika gott som alltid. det behöver liksom inte vara jul för att det ska vara gott med vörtbröd ifall någon trodde det? lika gott som alltid med lite senap och lite ost.

24580-80
det här är min buddy josef som var och hälsade på mig för nån vecka sedan. vi skulle cykla och dricka lite vin. men plötsligt vart han tjurig och vägrade att cykla. så han la sig tvärt över åkern. och utan hans vetskap passade jag på att ta den här sköna bilden. huset jag bott i den senaste månaden ligger f.ö. i dungen som går att skymta i bakgrunden.

/Calle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback