greaselightning

Den här bloggen handlar inte så mycket om musik just nu.
men det spelar ingen roll om det är lördag eller måndag där jag har varit, för sommarlov är allt jag har.
å lite paus måste min inneboende också ha behövt, för jag fick nyss ett mejl om att han var i tyskland, på väg mot okänt mål. sicka sjömansfasoner.

24580-87
här är jag på en pir. där var vi halva natten och fiskade. och många platta fiskar blev det, även om jag tröttnade och gick till bilen långt före de andra och sov dubbelvikt i baksätet. lite som en tax. och även om det låter motsägelsefullt, men fasen vad det är skönt att sova obekvämt ibland!

24580-88
sommarens finaste ögonblick har ändå varit när mina vänner besökt mig. i lördes var det fest på fotbollsplanen i skillinge. och två söta småmulliga män med skjorts och sandaler spelade skånska dansbandslåtar som ljöd midi midi långt ut över heden. vi drog i oss ganska många glas vin och dansade den typ av dans som vi alltid brukar dansa, medan andra parade ihop sig två och två eller sov överförfriskade på sin arm över bordet. jag har ingen naturlig tillgång till musik i mitt liv just nu, så jag sjöng på greaselightnng hela vägen hem. den hade satt sig och satt fast hårt.

/Calle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback