Stay indie!

VINEACID HAPPENING #2 som skulle äga rum på degeln ikväll är flyttad till på besök som ligger på nobellvägen/ jesusparken. Degeln var dubbelbokad, så leta dig inte ut i förorten för att gå på indieklubb, för indieklubben har blivit en herrklubb...
På besök är jätteindie. De har vinylkonvolut på väggarna. och en tapetskog på ena kortväggen. Och på besök lär bli mysigt. Förutom band kommer det finnas en DJ och öl till försäljning.

24580-26

Jag har blivit OS-biten. Min TV tycks ständigt  visa bilder med blåa himlar och snöklädda berg. Eller så snöar det och det är nästan lika fantastiskt det. Det är sådan frossa i alla möjliga sporter som man aldrig kunnat ana, eller helt enkelt glömt bort att de fanns. Alla tidpunkter på dygnet.

På myspace har jag erbjudit Jens Lekman att bli min myspace kompis. Men han har inte svarat. Kanske umgås Jens Lekman bara med tjejer. Det är inte helt otänkbart. Det verkade åtminstone så i sommras, då han turnerade runt i landet med ett band bestående av han själv och åtta tjejer. Nåja jens. Jag gillar dig skitmycket i alla fall. Även om du inte vill bli min myspacebuddy. Keep up!

Och så till sist ska jag passa på att rekomendera en sida. Cuteoverload.com. Erkänn att du funderar på att ta en av bilderna och lägga som skrivbordsunderlägg på din dator. Jag har... Stay indie!

/Calle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback