klubb heartattack


Igår var jag på klubb
heartattack på mejeriet i Lund.

24580-24

På bilden ser vi mannen bakom Songs I wish I Written
Och med banan har vi Ola i Lovekevins. "Lovekevins måste vara Sveriges bästa band", tänkte jag igår när jag såg dem. Ikväll spelar dem igen på folkhemmet. missa inte det.

24580-23

Här är en bild på alla som var där. Den tog jag när vi gick upp på scen med Vit Päls.
Sedan satte vi igång
"TJUCK TJUCK TJUCK TJUCK" Loving yoooooooou, was crazy shiiiiit. Loving yoooou. Crasy shit. Crasy shit"
Och då började alla
MOSH MOSH MOSH

Och samtidigt någon annanstans långt bort, förlorade damkronorna finalen mot Canada med 4-1.

24580-25

Lovekevins

24580-22

Och så träffade jag två trevliga boys som ville ha våra plektrum, autografer, plattor, pins och bärs. Vi gav dem allt. Tack för igår killar. Stay hungry! 

Och så var Daniel från Panoraklubben popscene där och spelade hittiga skivor. http://www.panora.nu/ .

Och i en annan loge hörde jag Timo Raäsinen kalla någon på behörigt avstånd för "en jävla fitta". Sedan spelade han gitarr, gitarr, gitarr på scen i ca 1 och en halv timme. Talangfull, men helt klart skämmig...

/Calle

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback