musikbloggar

vad hände med musikbloggar?
plötsligt tycker jag inte alls det är kul och har mer eller mindre slutat att besöka dem.
men å andra sidan är jag extremt trött på pullover koftor, neon affischer (typ the rumble estetiken), stora halsdukar, ebay sneakers, partyremixer - de flesta musikbloggar kör mer eller mindre samma typ av musik nu som de körde i våras. och står jag på ett dansgolv och någon skulle prata om typ Hennesy då går jag hem!

för tillfället lyssnar jag mest på bra hela album. en konstform som tyvärr försvann lite när musikbloggarna kom med sådan kraft. men säg gärna emot mig iform av goda tips.


Kommentarer
Postat av: Charlie

Jag håller med. Mp3-bloggandet har tappat. Vad det beror på vet jag inte, kanske har jag bara tröttnat. Men när man hör den 5567 remixen av knifes silent shout (som inte behöver ha något av orginalet kvar) lägger man ned. Det går mode i allt.

Postat av: calle

exakt vad jag menar!!
det är riktigt fegt att lägga upp en remix på the knife. jag menar det är ett så säkert kort som ingen kan dissa. och istället blir hela grejen så trist.

2006-12-19 @ 13:04:19
Postat av: Jakob

ouch. rakt i hjärtat.sneakers och skarfar.
håller med. Tv-serierna är nya albumen.Det finns knappt folk som står ut med ett album nuförtiden så folk får definera sig efter vilka säsonger serier man har på datorn istället.
god jul på dig och hoppas att vi ses

2006-12-23 @ 13:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback