art stop

Jag har blivit en jävel på att googla fram snygg samtidskonst. en vacker dag ska jag delge mina knep, men inte idag. i dag ska jag i klä mig rollen som recencent. tänk er att jag har manchesterkavaj och jeans. efteråt ses vi på brogatan. tjabba.

kolla vilka snygga tröjor! jag visade dem för lou han tyckte de var så där, men hon i rosa brillor tyckte han om. (jävla unge)

Ghetto santa heter den här tapeten. 
trevlig!


lite för gullig kanske. men jag tycker att han eller hon har kombinerat färgerna väldigt snyggt. kolla in den mörkröda och ramen. riktigt bra jobbat man!

här är en till som lyckats kombinera färger riktigt snyggt. Och så står där: "jesus kristus, idag är en underbar dag" och det gillar jag. det skänker betraktaren hopp och glädje.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback