En introduktion

"Vad är Canarie Records?"

I en intervju med Sean connery får Sean frågan: "Vem är james Bond", varpå Sean svarar: "James Bond is the guy who pay my buills".
                      Jag önskar jag kunde svara samma sak om Canarie Recods, men det vore långt ifrån sanningen. Möjligtvis skulle jag kunna svara att: "Canarie Records är det som gör mig och förhoppningsvis dig rik", och då mena det på ett metafysiskt plan. Vilket vore ett rätt diplomatiskt och new ageigt svar, men å andra sidan passar jag på att säga vad jag vill, för det här är Vår blogg å får man passa på... Startad för att vi har något att säga.


"Varför en blogg?"

En blogg är en uppdaterad version av en gästbok. Ett bra sätt att vara interaktiv.
                      Men tanken med canarie records var från början att vi inte bara skulle ge ut skivor. Det har t.ex. pratats både vitt och brett om att ge ut någonting i bokform. Men riktigt vad vi skulle ge ut har vi ännu inte bestämt. Men vi har en vision om att ha en bok om musiken vi gillar i vår merch. Luftig text och många bilder... mmm...
                      Tanken är nu att göra den här bloggen riktigt bra med många updateringar och många gästskrivningar av folk som vi tror på och att vi någon gång i framtiden ska kunna samla all text och ge ut det i bokform.

Kommentarer
Postat av: Laban

bra inledning calle

2005-09-13 @ 14:15:38
Postat av: 888

For hole rounder face nuts semi 888 info rag club?

2006-08-05 @ 12:20:07
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback