senaste nytt.

tjabba readers!!!
Tänkte bara passa på att meddela alla fans om att nya Vit päls skivan är klar. imorgonkväll tänkte jag och laban köra omslagsvikarkväll. å det är knappt att jag tror det själv, men nya skivan ska faktiskt gå att få tag på redan på torsdag från rundgång laban eller mig. Kändes ett tag som om jag hade brutit tummarna i röven som det heter på grov skånska. men nu är den alltså snart här. Wow.

jag vill också passa på att tipsa alla om att rundgång håller på att sätta ihop en samlingsskiva med jultema. Och som jag har fattat det hela rätt får alla som skickar in ett bidrag innan den 5:e dec vara med. 18:e är det släppfest i deras lokal på Kristianstadgat. Då kan man också köpa skivan för 20 kr styck. Det lär bli en succé.

Rundgång, skivor & prylar HB
Kristianstadsgatan 14
214 23 Malmö
tel.nr: 040-232010

/Calle

Kommentarer
Postat av: Eddie

Jaha, och hur gör man för att få ett ex av Vit Päls-skivan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback