Julfest på rundgång.

Den 5:e var i måndess. Och det var sista dagen att lämna in ett bidrag till Rundgångs julskiva. Inte mindre än 18 låtar blev det till sist. 18 låtar. Jag tycker det låter helt fantastiskt och superpeppat. Det låter som det kommer bli en riktigt bra indiejul m.a.o.

Den 18:e som är siste advent blir premiärsläpp i deras butik. Då bjuds det på go indieglögg mm...


Idag var jag och kollade när rocklinjen på musikhögskolan hade uppvisning. En kille drog ett skittufft solo. Alla i publiken reste sig. Tjöt och klappade händer. Situationen kändes helt osanolik. Det är liksom aldrig så på de ställen jag brukar gå att folk blir helt bananas av ett gitarrsolo.
Bäst under kvällen var den här låten, ni vet: 
      If it makes you happy
      then why the hell are you so sad.
Det är Sheryll crow. Och hon som sjöng var asbra!

/Calle


Kommentarer
Postat av: Klas i Like Honey

Hej
När ni spelade på rundgång råkade jag förolämpa två bandmedlemmar i vit päls. En tjej missupfattade mig och trodde att jag kallade henne för sucker. Det var inte meningen. förlåt.
Ni var skitbra!

2005-12-18 @ 20:06:22
Postat av: Laban

Sucker? Vad sa du egentligen? Ni var också bra förresten.

2006-01-24 @ 23:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback