den lille generalen

Rolling stones ska ut på turné. Igen. Den här gången har de med sig var sin privatläkare och en sjukhusbuss. Pensionärshem on wheels. "Har mick bajsat idag?" kanske en läkare säger till en annan, i läkarbussen på vägen mellan washington och Chicago. Men vad vet jag. Den här dagen har varit så jävla kall och grå. Svullo har tagit livet av sig och det känns förjävligt. Jag kommer ihåg hur jag och en kompis provade svordommar efter att vi sett programmet när vi var små. Innan dess hade jag typ aldrig svurit. Å det var extremt kul så där i början. 
Nu laddar jag hem låtar. Det brukar alltid få upp humöret. hittade en bra låt med of montreal på
www.cosyden.tk som jag vill passa på att tipsa om. Tips på bra mp3hemsidor tas tacksamt emot i kommentarboxen inunder... 
  wow. nu kommer going up the country med canned heat som lägat kvar i playlisten sedan förfesten här i går. Det är ingen dålig låt. tvärflöjtsrock. Lite som indianerna på stan...
  Vit päls spelar på blekingska på fredag. www.blekingska.se . det blir en bra dag. Och nu av ingen större anledning kommer en bild på now som jag var och såg på rooseum i förra veckan. arty party! och en bra konsert. Under konserten sa någon. "kolla han på bas. Han liknar en liten general som donderar".

/ Calle


24580-17


Kommentarer
Postat av: kim

Haha! da general speaking! Halvsmickrande men riktigt kul faktiskt.

2005-12-05 @ 18:11:15
Postat av: Figge

den lille generalen, haha. sjukt kul. och så passande! ett bra tips på mp3-sida: http://www.hideout.com.br/blog/

2005-12-05 @ 19:38:25
Postat av: robin

http://music.download.com finns det mycket trvligt på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback